Капітальний ремонт по вулиці Паїсія Величковського

в межах аварійної ділянки, від вулиці Лугова до примикання на вулицю Лисенка в м. Полтава

Основні проектні рішення

Метою проекту є капітальний ремонт по вулиці Паїсія Величковського в межах аварійної ділянки, від вулиці Лугова до примикання на вулицю Лисенка.

Автомобільна дорога

Об’єктом капітального ремонту є «вулиця Паїсія Величковського в межах аварійної ділянки, від вулиці Лугова до примикання на вулицю Лисенка в м. Полтава».

Проектування здійснено на стадії – Проект.

Довжина проектної ділянки складає 316,0 м. На всій проектній ділянці рух транспорту двосторонній.

Проектна ділянка має 1 кут повороту. 

Проектні параметри автомобільної дороги:

– Категорія дороги – проїзд;

– ширина проїзної частини – 6,0 м;

– ширина смуги руху – 3,0 м;

– кількість смуг руху – 2;

– ширина укріпленої смуги – 2х0,50 м;

– рух транспорту – двосторонній;

– ширина тротуару – 2,25 м (у відповідності до вимог ДСТУ Б ISO 21542:2013, для постійного двостороннього руху маломобільних груп населення, з урахуванням встановлення на ньому дорожнього огородження бар`єрного типу).

Відповідно до таблиці 5.1 ДБН В.2.3-5:2018 розрахункова швидкість руху в межах проїзду складає 30 км/год.

Елементи плану дороги та поздовжнього профілю запроектовані з параметрами відповідно до розрахункових швидкостей відповідно до вимог ДБН В.2.3-5:2018.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

– найбільший поздовжній ухил – 75 ‰

– найменший радіус вертикальних кривих:

• опуклих – 1000 м;

• угнутих – 5035 м.

Поперечний профіль проїзної частини односхилий, похил ліворуч 25‰ (за виключенням ділянок влаштування віражів). Поперечний похил тротуару становить 20 ‰ та направлений в бік проїзної частини. За тротуаром передбачається відсипання берми з укріпленням засівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 15 см, поперечний похил берми становить 50 ‰ та направлений в бік укосу земляного полотна. Похил внутрішнього узбіччя на ділянках віражів повинен бути не меншим похилу віражу.

Похили проїзної частини на віражах прийняті відповідно до п. 5.1.10 ДБН В.2.3-4:2015, і складає 37‰.

У межах влаштування підпірної стінки між тротуаром і підпірною стінкою передбачено влаштування укріплення з монолітного бетону, поперечний похил берми становить 50 ‰ та направлений в бік тротуару.

У ході виконання підготовчих робіт передбачене розчищення укосів існуючого земляного полотна та прилеглої смуги від зелених насаджень.

Перед початком земляних робіт виконують зняття рослинного шару з підошви проектного земляного полотна на  глибину 0,20 м.

Знятий рослинний ґрунт частково використовується  при укріплені узбіч та укосів.

Проектом передбачається збирання поверхневих вод із проїзної частини за допомогою бортових каменів БР 100.30.18 з яких вода через скиди води по телескопічних лотках потрапляє до швидкотоку після чого відводиться в понижені місця за межі земляного полотна. Скиди води відкритими лотками влаштовуються із бетонних блоків Б-5, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном площадку. На укосах влаштовуються телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до лотків швидкотока.

У зоні зсувної ділянки на верховому схилі (праворуч від автомобільної дороги) проєктом передбачається влаштування водоперехоплюючого дренажу глибокого залягання з метою запобігання потрапляння ґрунтових вод до земляного полотна, що можуть його перезволожити.

Поздовжній дренаж являє собою дренажну траншею, заповнену фільтруючим матеріалом із дренажними елементами. У якості дренажного елементу використано перфоровану трубу діаметром 300 мм, обсипану щебенем фр. 10-20 мм. Вода з поздовжнього дренажу виходить на поверхню в пониженому місці на ПК 0+02,0 де передбачено влаштування оглядового колодязя ОК 1 з подальшим випуском у водопропускну трубу на з’їзді.

Кожні 25-45 метрів дренажу проектом передбачається влаштування оглядових колодязів. Оглядові колодязі розміщуються на тротуарі, верх колодязя повинен бути розташований на рівні покриття тротуару. Низ дренажної труби, як правило розміщується на 0,20 м вище дна колодязя. Кінці вхідних і вихідних труб в оглядовому колодязі повинні бути в різних рівнях з перепадом не менше 0,10 м. Точки перелому поздовжнього профілю дренажу співпадають з оглядовими колодязями.

На проектній ділянці передбачено влаштування 2 примикань:

– ПК 2+17,7 – (праворуч) примикання до монастиря;

– ПК 3+03,4 – (праворуч) до проектної ділянки примикає вул. Паїсія Величковського.

Конструкція дорожнього одягу на примиканнях прийнята по типу 1. Дорожній одяг влаштовується в межах радіусів заокруглень. В межах радіусів заокруглень примикань узбіччя укріплюються щебенем засівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 15 см.

Для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення проектом передбачаються наступні заходи: 

– ширина тротуару – 2,25 м, з урахуванням встановлення на ньому дорожнього огородження бар`єрного типу (ширина проходу перевищує 1,80 м);

– поперечний похил тротуарів – 20 ‰;

– бортовий камінь БР 100.30.18 на пішохідних переходах влаштовується в один рівень з проїзною частиною.

№ п/пНайменуванняОд. вим.КількістьПримітка
Економічні дані
1Категорія дорогиПроїзд 
2Вид будівництваКапітальний ремонт 
3Будівельна довжина дороги:км0,316 
4Довжина підпірної стінким139,98 
5Кількість смуг рухушт.2 
6Ширина смуги рухум3,0 
7Ширина проїзної частиним6,0 
8Ширина укріпленої смугим2х0,50 
9Розрахункова швидкість рухукм/год30 
10Ширина тротуару (з  врахуванням дорожнього огородження бар`єрного типу)м2,25 
  11Мінімальний радіус вертикальних кривих:   
опуклихм1000 
увігнутихм5035 
12Максимальний поздовжній ухил75 
13Найменший радіус кривої в планім40 
14Кількість примиканьшт.2 
15Тип конструкції дорожнього одягуКапітальний 
16Номінальне статичне навантаження на віськН60 
17Верхній шар покриттяАББМП.Др.Щ.А.НП. БМПА 50/70-60 
18Нормативний строк служби дорожнього одягуроків14 
19Тривалість капітального ремонтуміс.19 
20Клас наслідків (відповідальності)СС2 
By browsing this website, you agree to our privacy policy.
I Agree