ТОВ"НВФ "Мостопроект"
Естетика надійності
+38 044 333 84 73

Юридична адреса: м.Київ, пр-т Георгія Гонгадзе, буд.7, кв. 33

Північний обхід м. Рівне

Проектна документація будівництва автомобільної дороги від автомобільної дороги державного значення Н-25 Городище – Рівне – Старокостянтинів км 146+630 до автомобільної дороги державного значення   Т-18-32 /Н-22/ – Ходоси – Кустин – /Н-25/ км 8+426 протяжністю 6 км, Рівненська область.

Ділянка дороги на всій протяжності проходить поза межами населених пунктів в польових умовах, територією Рівненського району Рівненської області. Відповідно до інтенсивності руху та транспортного потоку передбачається будівництво автомобільної дороги ІІ категорії.

Проектні параметри дороги:

  • Загальна довжина  – 6,0488 км
  • ширина смуги руху – 3,75 м;
  • кількість смуг руху – 2;
  • ширина узбіччя – 1,65 … 2,15 м, з урахуванням встановлення на узбіччі огородження першої групи, в тому числі укріпленої смуги узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 0,50 м;
  • розрахункова швидкість руху складає 90 км/год.

На ПК 0+00,0 проектна ділянка примикає до автомобільної дороги Н-25, яка відноситься до ІІ технічної категорії. На примиканні проектної ділянки до автомобільної дороги Н-25 проектом передбачається влаштування транспортної розв’язки кільцевого типу. Межа робіт по транспортній розв’язці знаходиться на ПК 1+04,0 (кінець напрямного острівця в бортовому камені).

На ПК 60+46,8 проектну ділянку перетинає автомобільна дорога Т-18-32, яка відноситься до ІV технічної категорії.

Організація дорожнього руху виконана згідно ДСТУ 4100:2014, ДСТУ 2587:2010, ДСТУ Б В.2.3-12:2004

При виконанні робіт суворо дотримуватись заходів по забезпеченню безпеки праці згідно ДБН А.3.2-2-2009 «Охорона праці і промислова безпека в будівництві», НПАОП 63.21.-1.01-09 “Правила охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг і на інших об’єктах дорожнього господарства”, та інших галузевих інструкцій з безпечних методів проведення робіт і охорони праці в будівництві.

Проектом також передбачається:

  • будівництво шляхопроводу через залізницю;
  • будівництво естакади через яр;
  • влаштування транспортної розв’язки кільцевого типу
  • 14 нових залізобетонних водопропускних труб
  • перевлаштування лінійно-кабельних споруд зв’язку та СЦБ АТ «Українська залізниця»;
  • перевлаштування електричних мереж 10 кВ АТ «Українська залізниця»;
  • перевлаштування електричних мереж 110 кВ;
  • зовнішнє електроосвітлення;
  • перевлаштування систем зв’язку;
  • реконструкція мереж газопостачання ПАТ “Прикарпаттрансгаз”;
  • реконструкція мереж газопостачання ПАТ “Рівнегаз” ;
  • оцінка впливу на навколишнє середовище.