Нове будівництво вулиці Дона Амінадо

в м. Кропивницький (I черга об’єкту будівництва)

Об’єктом будівництва є «Нове будівництво вулиці Дона Амінадо в м. Кропивницький               (І черга об’єкту будівництва)».

Проектування здійснено на стадії – Проект. Відповідно до схваленого ТЕО, будівництво вулиці передбачається в дві черги. У проекті представлена I черга будівництва.

Ділянка будівництва знаходиться на ПК 0+00,0 – ПК 4+40,0. Протяжність становить             440 м.

На даній ділянці передбачено влаштування водоперепускної труби 2х1,5 м та мосту через р. Інгул. Міст загальною довжиною 193,70 м.

Початок проектної ділянки знаходиться на ПК 0+00,0 та примикає до вулиці Бобринецький шлях.

Кінець проектної ділянки знаходиться на ПК 4+40,0.

Після виконання будівельних робіт вулиця матиме такі характеристики:

– кількість смуг руху – 2 смуги;

– ширина смуги руху – 3,00 м;

– ширина проїзної частини– 6,0 м;

– ширина смуги безпеки– 2 х 0,50 м;

– ширина тротуару–2,25 м;

– ширина велосипедної доріжки з двостороннім рухом – 3,0 м;

– розрахункова швидкість –  60 км/год;

– мінімальний радіус кривої в плані – 125 м;

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

– найбільший поздовжній похил – 41‰;

– найменший радіус вертикальних кривих:

  • опуклих – 2500 м;
  • увігнутих – 600 м.

Для відведення води з проїзної частини, проектом передбачається влаштування дощової каналізації та двох очисних споруд. Для пропуска води під автомобільною дорогою, на початку проектної ділянки, передбачається влаштування водопропускної труби d=2х1,5м.

Проектом передбачено будівництво нового мосту з основними параметрами:

– збірно-монолітна температурно-нерозрізна прогонова будова за схемою 4х24,0+4х24,0 м;

– проміжні опори – залізобетонні стовпчасті на пальовому фундаменті;

– крайні опори – пальові однорядні обсипні залізобетонні;

– загальна довжина мосту – 193,7 м;

– конструкції мосту розраховані на наступні навантаження: власна вага конструкцій, тиск ґрунту насипу, тимчасові від рухомого складу – А15 та НК-100, тимчасові від пішоходів (як вертикальне рівномірно розподілене 0,4 т/м2), вітрові, температурні кліматичні.

By browsing this website, you agree to our privacy policy.
I Agree