Капітальний ремонт мосту через річку Сквирка на км 301+579 автомобільної дороги Р-32 Кременець – Біла Церква – Ржищів
Загальні технічні характеристики існуючої споруди:
Споруда після капітального ремонту матиме такі характеристики:
Основні конструктивні рішення:
Проект розроблений фахівцями нашої компанії:
Проект розроблено у 2016 р. із врахуванням вимог основних нормативних документів:
ДБН А.3.1-5-2009 | Організація будівельного виробництва |
ДБН А.3.2-2-2009 | Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення |
ДБН В.1.1-12:2014 | Будівництво у сейсмічних районах України |
ДБН В.1.2-15:2009 | Мости та труби. Навантаження і впливи |
ДБН В.2.1-10-2009 | Основи та фундаменти споруд (зі змінами) |
ДБН В.2.3-4:2015 | Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво |
ДБН В.2.3-6:2009 | Мости та труби. Обстеження та випробування |
ДБН В.2.3-14:2006 | Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. Глава 3 “Бетонні і залізобетонні конструкції” |
ДБН В.2.3-20-2008 | Споруди транспорту. Мости та труби. Виконання та приймання робіт |
ДБН В.2.3-22:2009 | Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування |
ДСТУ Б В.2.3-11-2004 | Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови |
ДСТУ Б В.2.3-12-2004 | Огородження дорожнє бар’єрного типу. Загальні технічні умови |