Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 57+600 – км 59+200.
З метою покращення транспортно-експлуатаційних показників, умов безпеки руху автотранспорту на ділянці дороги капітальним ремонтом передбачено:
- повне фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття;
- розчищення існуючих укосів земляного полотна та прилеглої смуги від чагарнику;
- знімання рослинного шару ґрунту з існуючих узбіч та укосів та підошви існуючого земляного полотна;
- зрізання існуючих узбіч та насипу земляного полотна до низу дорожнього одягу;
- розпушення укосів існуючого земляного полотна;
- нарізання уступів при насипах, висотою понад 2 м;
- досипання земляного полотна з пошаровим ущільненням тіла насипу пневмокотками;
- ущільнення верху земляного полотна пневмокотками;
- влаштування дорожнього одягу з верхнім шаром покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
- досипання присипних узбіч;
- укріплення узбіч матеріалом від фрезерування існуючого покриття, укосів – засівом трав по рослинному шару ґрунту;
- влаштування нових елементів організації дорожнього руху.
Після ремонту автомобільна дорога матиме такі характеристики відповідно до ДБН В.2.3-4:2015:
- ширина проїзної частини – 7,50 м;
- ширина узбіччя – 2х3,75 м, в тому числі ширина укріпленої смуги узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 2х0,50 м;
– розрахункова швидкість – 90 км/год;
– розрахункове навантаження – 115 кН.
Основні технічні показники плану та поздовжнього профілю:
– найменший радіус горизонтальної кривої – 450 м;
– найбільший поздовжній ухил – 57 ‰;
– найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 9000 м;
– найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2500 м.
Проект розроблений фахівцями нашої компанії: