ТОВ"НВФ "Мостопроект"
Естетика надійності
+38 044 333 84 73

Юридична адреса: м.Київ, пр-т Георгія Гонгадзе, буд.7, кв. 33

Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки, Полтавська обл.

Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 130+045 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ – Царичанка- Кобеляки- Решетилівка на ділянці км 129+400 – км 131+150, Полтавська область

Запроектована споруда має такі характеристики:

довжина шляхопроводу – 49,55 м;

схема шляхопроводу  – 2х24,0 м, температурно-нерозрізна;

габарит проїзду Г-13,25+1,0+13,25 м з тротуарами 2х1,5 м;

розрахункове тимчасове навантаження – А15, НК-100.

Основні інженерно-технічні рішення:

Проектом передбачено будівництво двохпрогонового температурно-нерозрізного шляхопроводу за схемою 2х24 м. У плані шляхопровід розташований на прямій, у поздовжньому напрямі також на прямій ділянці з постійним ухилом. Перетин з автомобільною дорогою державного значення М-22 Полтава – Олександрія передбачено  під кутом 88°. Шляхопровід має відокремлені споруди під кожен напрямок руху.

Крайні опори запроектовані стійкові залізобетонні із монолітною шафовою стінкою та забірною стінкою.

Проміжні опори запроектовані залізобетонні, стійкові, з 3-х залізобетонних стійок овального перерізу.

Фундаменти опор запроектовано на забивних залізобетонних палях, які занурюються у ґрунт методом задавлювання.

Прогонова будова – балочна, температурно–нерозрізна, збірно-монолітна, за  схемою 2х24 м із І-подібних  балок, висотою 1,1 м. Балки – попередньо напружені, залізобетонні, виробник  ЗБК “ОберБетон”, м. Житомир, або ТМ «Бетон від Ковальської» м. Київ.