Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 130+045 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ – Царичанка- Кобеляки- Решетилівка на ділянці км 129+400 – км 131+150, Полтавська область
Запроектована споруда має такі характеристики:
довжина шляхопроводу – 49,55 м;
схема шляхопроводу – 2х24,0 м, температурно-нерозрізна;
габарит проїзду Г-13,25+1,0+13,25 м з тротуарами 2х1,5 м;
розрахункове тимчасове навантаження – А15, НК-100.
Основні інженерно-технічні рішення:
Проектом передбачено будівництво двохпрогонового температурно-нерозрізного шляхопроводу за схемою 2х24 м. У плані шляхопровід розташований на прямій, у поздовжньому напрямі також на прямій ділянці з постійним ухилом. Перетин з автомобільною дорогою державного значення М-22 Полтава – Олександрія передбачено під кутом 88°. Шляхопровід має відокремлені споруди під кожен напрямок руху.
Крайні опори запроектовані стійкові залізобетонні із монолітною шафовою стінкою та забірною стінкою.
Проміжні опори запроектовані залізобетонні, стійкові, з 3-х залізобетонних стійок овального перерізу.
Фундаменти опор запроектовано на забивних залізобетонних палях, які занурюються у ґрунт методом задавлювання.
Прогонова будова – балочна, температурно–нерозрізна, збірно-монолітна, за схемою 2х24 м із І-подібних балок, висотою 1,1 м. Балки – попередньо напружені, залізобетонні, виробник ЗБК “ОберБетон”, м. Житомир, або ТМ «Бетон від Ковальської» м. Київ.