Поточний середній ремонт мосту через рівчак на км 28+554 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Житомирська область
Існуючий міст:
Міст побудовано у 1968 році.
Споруда після поточного ремонту матиме такі характеристики:
Основні конструктивні рішення
Проектом передбачено поширення насадок опор з обох боків.
Після демонтажу існуючих крайніх балок та влаштування поширення насадки опор монтуються нові І-подібні балки.
Конструкція мостового полотна: в межах габариту проїзду укладається асфальтобетонне покриття, яке відокремлюється від накладних монолітних тротуарів бортовим каменем. Водовідвід здійснюється через водовідвідні трубки у колектор з підключенням до очисної споруди. Проїзна частина відокремлюється оцинкованим огородженням бар’єрного типу. На службових проходах з боку фасаду передбачено металеве безстоякове перильне огородження.
Розробленний проект фахівцями нашої компанії:
Проект розроблено у 2014 р. із врахуванням вимог основних нормативних документів:
ДБН А.3.1-5:2009 | Організація будівельного виробництва |
ДБН А.3.2-2:2009 | Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення |
ДБН А.2.2-3:2014 | Склад та зміст проектної документації на будівництво |
ДБН В.2.1-10-2009 | Основи та фундаменти споруд (зі змінами) |
ДБН В.2.3-6:2009 | Мости та труби. Обстеження та випробування |
ДБН В.2.3-14:2006 | Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. Глава 3 “Бетонні і залізобетонні конструкції” |
ДБН В.2.3-16-2007 | Норми відведення земельних ділянок для будівництва (реконструкції) автомобільних доріг |
ДБН В.2.3-20:2008 | Споруди транспорту. Мости та труби. Виконання та приймання робіт |
ДБН В.2.3-22:2009 | Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування |
ДСТУ Б В.2.3-11-2004 | Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови |
ДСТУ Б В.2.3-12-2004 | Огородження дорожнє бар’єрного типу. Загальні технічні умови |