ПП "НВФ "Мостопроект"
Естетика надійності
+38 044 333 84 73

Фізична адреса: м.Київ, вул. Осіння, буд.33 секція 5, оф. 492 Юридична адреса: м.Київ, пр-т Рад.України, буд.7, кв. 33

Капітальний ремонт шляхопроводу, м.Кропивницький

Капітальний ремонт шляхопроводу через залізницю на провулку Об’їзному в м.Кропивницький

Існуючий шляхопровід:

Шляхопровід побудовано у 1968 році. Шляхопровід розташовано на магістральній вулиці регульованого руху, яка відноситься до транспортної мережі місцевого значення.

Шляхопровід перетинає електрифіковані залізничні колії під кутом 73º30′.

Схема шляхопроводу – розрізна 11,36+16,76+11,36 м.

Довжина шляхопроводу – 40,08 м.

Підмостовий габарит складає 6,86÷7,3 м від головок рейок.

Розрахункове тимчасове навантаження  Н-30 і НК-80.

Споруда після капітального ремонту матиме такі характеристики:

  • довжина шляхопроводу – 40,31 м;
  • схема шляхопроводу–11,36+16,76+11,36 м, температурно-нерозрізна;
  • габарит проїзду – Г-14,0 +2х2,0 м;
  • нормативне тимчасове навантаження – Н-30, НК-80.

 Основні конструктивні рішення

На обох стоянах улаштовується нова монолітна шафова стінка та монолітні відкрилки. На насадках стоянів улаштовується стічні та нові опорні частини.

Монолітна плита улаштовується із консольними вісcями для можливості влаштування накладних монолітних ділянок під тротуари.

Конструкція мостового полотна: в межах габариту проїзду укладається асфальтобетонне покриття, яке відокремлюється від накладних монолітних тротуарів бортовим каменем. Водовідвід здійснюється через водовідвідні трубки у колектор з підключенням до очисної споруди. Проїзна частина відокремлюється оцинкованим огородженням бар’єрного типу. На тротуарах з боку фасаду передбачено металеве оцинковане стоякове перильне огородження з поручнем, а над контактною мережею залізниці – огородження із спеціальним комбінованим заповненням.

Проект розроблений фахівцями нашої компанії:

Проект розроблено у 2014 р. із врахуванням вимог основних нормативних документів:

ДБН А.3.1-5-2009Організація будівельного виробництва
ДБН А.3.2-2-2009Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення
ДБН В.1.1-12:2014Будівництво у сейсмічних районах України
ДБН В.2.1-10-2009Основи та фундаменти споруд (зі змінами)
ДБН В.2.3-4:2007Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво
ДБН В.2.3-6:2009Мости та труби. Обстеження та випробування
ДБН В.2.3-14:2006Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. Глава 3 “Бетонні і залізобетонні конструкції”
ДБН В.2.3-16-2007Норми відведення земельних ділянок для будівництва (реконструкції) автомобільних доріг
ДБН В.2.3-20-2008Споруди транспорту. Мости та труби. Виконання та приймання робіт.
ДБН В.2.3-22:2009Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування
ДСТУ Б В.2.3-11-2004Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови
ДСТУ Б В.2.3-12-2004Огородження дорожнє бар’єрного типу. Загальні технічні умови
ВБН В.2.3-1-2008.“Споруди   транспорту. Проектування,   будівниц тво    та    експлуатація    будівель    і службово-технічних споруд залізничного транспорту при швидкісному та високошвидкісному русі поїздів”
Правила технічної експлуатації залізниць України (із змінами та доповненнями), Укрзалізниця, ЦРБ/0004
ЦП «Инструкция по применению габаритов приближения строений ГОСТ 9238-83