ПП "НВФ "Мостопроект"
Естетика надійності
+38 044 450 06 07 | +38 044 423 83 22
Фізична адреса: м. Київ, вул Осіння, 33 секція 5, оф. 492 Юридична адреса: 04208 м. Київ, пр-т Рад. України, б. 7, кв. 33

Поточний ремонт мосту через р.Тетерів, Житомирська обл.

Поточний середній ремонт мосту через р.Тетерів біля с.Висока піч на ділянці км 30+683 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці, Житомирська область

Технічні параметри існуючого мосту:

  • довжина моста – 69,20м;
  • габарит по ширині Г – 7,0м з двома тротуарами по 0,5м;
  • поздовжня схема моста 6х11,36м;
  • статична схема – розрізна балочна;
  • повна довжина прогону – 11,36м;
  • прогонова будова – збірна із 6 бездіафрагмових залізобетонних попередньо напружених балок таврового перерізу індивідуального проектування;
  • крайні опори масивні монолітні із оголовком і зворотними стінками;
  • проміжні опори монолітні стоякові на двох стояках круглого перерізу, з монолітним ригелем.
  • кут перетину ріки – 90°;
  • розрахункові навантаження на міст НГ-60, Н-13 + натовп на тротуарах.

Споруда після поточного ремонту матиме такі характеристики:

  • категорія дороги – ІІІ
  • довжина мосту –69,64 м;
  • схема мосту – 6*11,36, температурно-нерозрізна;
  • габарит мосту – Г-8,0 +2*1,25м,  у тому числі 2 смуги безпеки по 0,5м;
  • нормативне тимчасове навантаження – Н-30, НГ-60.
  • ширина проїзної частини підходів – 8,0 м.
  • загальна довжина ділянки проектування – 100,7м.

Основні конструктивні рішення

Проектом передбачено відновлення поверхонь проміжних опор та підсилення консолей ригелів.

Після демонтажу існуючих крайніх балок монтуються нові І-подібні балки БМ-12 довжиною 11,36 м.

До комплексу конструкцій мостового полотна входять монолітна плита прогонової будови, дорожній одяг, система водовідводу, тротуари, перильне і бар’єрне огородження.

Асфальтобетонне покриття влаштовується на всю ширину мосту. Водовідвід здійснюється через водовідвідні трубки у колектор з підключенням до очисної споруди. Проїзна частина відокремлюється оцинкованим огородженням бар’єрного типу. На службових проходах з боку фасаду передбачено металеве оцинковане стоякове перильне огородження з поручнем.

Проект розроблений фахівцями нашої компанії:

 Проект розроблено у 2016 р. із врахуванням вимог основних нормативних документів:

ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва
ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення
ДБН В.1.1-12:2014 Будівництво у сейсмічних районах України
ДБН В.1.2-15:2009 Мости та труби. Навантаження і впливи
ДБН В.2.1-10-2009 Основи та фундаменти споруд (зі змінами)
ДБН В.2.3-4:2015 Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво
ДБН В.2.3-6:2009 Мости та труби. Обстеження та випробування
ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. Глава 3 “Бетонні і залізобетонні конструкції”
ДБН В.2.3-20-2008 Споруди транспорту. Мости та труби. Виконання та приймання робіт.
ДБН В.2.3-22:2009 Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування
ДСТУ Б В.2.3-11-2004 Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови.
ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє бар’єрного типу. Загальні технічні умови.