ПП "НВФ "Мостопроект"
Естетика надійності
+38 044 333 84 73

Фізична адреса: м.Київ, вул. Осіння, буд.33 секція 5, оф. 492 Юридична адреса: м.Київ, пр-т Рад.України, буд.7, кв. 33

Капітальний ремонт шляхопроводу, м.Біла Церква

Капітальний ремонт шляхопроводу по проспекту Князя Володимира в місті Біла Церква, Київської області

Загальні технічні характеристики існуючої споруди:

  • категорія вулиці – магістральна регульованого руху;
  • довжина шляхопроводу – 527,82 м;
  • схема мосту – розрізна, 6х16,76+7х22,16+32,96+6х22,16+6х16,76 м;
  • габарит – Г-18,0+2х2,09 м;
  • проектне тимчасове навантаження – Н-30, НК-80, натовп на тротуарах;
  • роки будівництва – 1969-1971 рр.

  Споруда після капітального ремонту матиме такі характеристики:

  • категорія вулиці згідно завдання: магістральна регульованого руху.
  • довжина шляхопроводу – 528,2 м (довжину шляхопроводу наведено по осі проїзної частини з урахуванням кривизни у плані);
  • схема шляхопроводу – температурно-нерозрізна: 3x/2×16,76/+3х/2х22,16/+22,16+32,96+3х/2х22,16/+3х/2х16,76/м;
  • габарит проїзду – Г-18,0+2х2,25 м;
  • нормативне тимчасове навантаження – Н-30, НК-80.

Основні конструктивні рішення

У складі проекту капітального ремонту шляхопроводу розроблено конструктивні рішення щодо усунення недоліків, дефектів та пошкоджень елементів шляхопроводу.

На крайніх опорах по існуючій насадці влаштовується нова шафова стінка та відкрилки з монолітного бетону.

Проектом передбачено відновлення зруйнованого захисного шару арматури та відновлення геометричних параметрів елементів проміжних опор та прогонової будови.

Прогонова будова об’єднується у ланцюги температурної нерозрізності за допомогою монолітної залізобетонної плити.

Конструкція мостового полотна: в межах габариту проїзду укладається асфальтобетонне покриття, яке відокремлюється від монолітних тротуарів бортовим каменем. Водовідвід здійснюється через водовідвідні трубки у колектор з підключенням до очисної споруди. Проїзна частина відокремлюється оцинкованим огородженням бар’єрного типу. На тротуарах з боку фасаду передбачено металеве оцинковане стоякове перильне огородження з поручнем.

Проект розроблений фахівцями нашої компанії:

Проект розроблено у 2016 р. із врахуванням вимог основних нормативних документів:

ДБН А.3.1-5-2009Організація будівельного виробництва
ДБН А.3.2-2-2009Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення
ДБН В.1.2-15:2009Мости та труби. Навантаження і впливи
ДБН В.2.1-10-2009Основи та фундаменти споруд (зі змінами)
ДБН В.2.3-4:2015Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво
ДБН В.2.3-6:2009Мости та труби. Обстеження та випробування
ДБН В.2.3-14:2006Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. Глава 3 “Бетонні і залізобетонні конструкції”
ДБН В.2.3-20-2008Споруди транспорту. Мости та труби. Виконання та приймання робіт
ДБН В.2.3-22:2009Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування
ДСТУ Б В.2.3-11-2004Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови
ДСТУ Б В.2.3-12-2004Огородження дорожнє бар’єрного типу. Загальні технічні умови
ДБН А.2.1-1:2014Інженерні вишукування для будівництва