ПП "НВФ "Мостопроект"
Естетика надійності
+38 044 333 84 73

Фізична адреса: м.Київ, вул. Осіння, буд.33 секція 5, оф. 492 Юридична адреса: м.Київ, пр-т Рад.України, буд.7, кв. 33

Капітальний ремонт мосту, автошлях Одеса-Рені

Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі державного значення Одеса – Рені (на Бухарест),  км 52+789

 

Існуючий міст:

Міст розташовано на ділянці автомобільної дороги державного значення Одеса – Рені (на Бухарест), що проходить по території республіки Молдова.

Необхідність капітального ремонту існуючого мосту викликана його аварійним станом, невідповідністю параметрів мосту вимогам діючих нормативних документів, недостатньою пропускною спроможністю, незабезпеченістю безпеки руху автотранспорту.

 

Нова споруда матиме такі характеристики:

  • категорія дороги згідно завдання: міст – ІІ, підходи – ІІІ.
  • довжина мосту – 152.36 м;
  • схема мосту – 6,83+(21,00+4*24,00+21,00)+6,83м, нерозрізна сталезалізобетонна (21,00+4*24,00+21,00м) та розрізна залізобетонна монолітна (6.83м) конструкція прогонової будови;
  • габарит проїзду – Г-10,5 +2х0,75 м (із службовими проходами);
  • нормативне тимчасове навантаження – А-15, НК-100.

 

Основні конструктивні рішення

Сейсмічність майданчику будівництва становить 9 балів. Всі опори мають антисейсмічні пристрої які запобігають зсуву прогонової будови з опорних частин як у горизонтальній, так і вертикальній площині.

Крайні опори мосту виконано у вигляді стояну “диванного” типу на який спираються залізобетонна монолітна прогонова будова.

Проміжні опори стійкові на пальовому фундаменті. Палі виконані з металевих труб, заповнених бетоном.

Прогонова будова мосту з двох типів – залізобетонна монолітний прогін довжиною 6,83м та сталезалізобетонна нерозрізна будова за схемою 21,00+4*24,00+21м. Монолітна плита має двоскатний профіль.

До комплексу конструкцій мостового полотна входять монолітна плита прогонової будови, дорожній одяг, система водовідводу, тротуари, перильне і бар’єрне огородження.

Нижній шар асфальтобетонного покриття влаштовується на всю ширину мосту, верхній – в межах габариту проїзду. Водовідвід здійснюється через водовідвідні трубки у колектор з підключенням до очисної споруди. Проїзна частина відокремлюється оцинкованим огородженням бар’єрного типу. На службових проходах з боку фасаду передбачено металеве оцинковане стоякове перильне огородження.

 

Проект розроблений фахівцями нашої компанії:

 

Проект розроблено у 2016 р. із врахуванням вимог основних нормативних документів:

ДБН А.3.1-5-2009Організація будівельного виробництва
ДБН А.3.2-2-2009Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення
ДБН В.1.1-12:2014Будівництво у сейсмічних районах України
ДБН В.1.2-15:2009Мости та труби. Навантаження і впливи
ДБН В.2.1-10-2009Основи та фундаменти споруд (зі змінами)
ДБН В.2.3-4:2015Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво
ДБН В.2.3-6:2009Мости та труби. Обстеження та випробування
ДБН В.2.3-14:2006Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. Глава 3 “Бетонні і залізобетонні конструкції”
ДБН В.2.3-20-2008Споруди транспорту. Мости та труби. Виконання та приймання робіт.
ДБН В.2.3-22:2009Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування
ДСТУ Б В.2.3-11-2004Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови.
ДСТУ Б В.2.3-12-2004Огородження дорожнє бар’єрного типу. Загальні технічні умови.
ГБН В.2.3-37641918-553:2013Мости та труби. Сталезалізобетонні конструкції