ТОВ"НВФ "Мостопроект"
Естетика надійності
+38 044 333 84 73

Юридична адреса: м.Київ, пр-т Георгія Гонгадзе, буд.7, кв. 33

Капітальний ремонт ділянки дороги М-22 Полтава – Олександрія

Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення М-22 Полтава – Олександрія на ділянці км 57+600 – км 59+200.

З метою покращення транспортно-експлуатаційних показників, умов безпеки руху автотранспорту на ділянці дороги капітальним ремонтом передбачено:

  • повне фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття;
  • розчищення існуючих укосів земляного полотна та прилеглої смуги від чагарнику;
  • знімання рослинного шару ґрунту з існуючих узбіч та укосів та підошви існуючого земляного полотна;
  • зрізання існуючих узбіч та насипу земляного полотна до низу дорожнього одягу;
  • розпушення укосів існуючого земляного полотна;
  • нарізання уступів при насипах, висотою понад 2 м;
  • досипання земляного полотна з пошаровим ущільненням тіла насипу пневмокотками;
  • ущільнення верху земляного полотна пневмокотками;
  • влаштування дорожнього одягу з верхнім шаром покриття зі щебенево-мастикового асфальтобетону;
  • досипання присипних узбіч;
  • укріплення узбіч матеріалом від фрезерування існуючого покриття, укосів – засівом трав по рослинному шару ґрунту;
  • влаштування нових елементів організації дорожнього руху.

Після ремонту автомобільна дорога матиме такі характеристики відповідно до ДБН В.2.3-4:2015:

  • ширина проїзної частини – 7,50 м;
  • ширина узбіччя – 2х3,75 м, в тому числі ширина укріпленої смуги узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 2х0,50 м;

– розрахункова швидкість – 90 км/год;

– розрахункове навантаження – 115 кН.

Основні технічні показники плану та поздовжнього профілю:

– найменший радіус горизонтальної кривої – 450 м;

– найбільший поздовжній ухил – 57 ‰;

– найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 9000 м;

– найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2500 м.

Проект розроблений фахівцями нашої компанії: