Капітальний ремонт мосту
Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 41+541 автомобільної дороги загального користування державного значення Р-36 Немирів – Могилів-Подільський, Вінницька область
Район виконання робіт знаходиться біля с. Рахни-Лісові на автомобільній дорозі III технічної категорії Р-36 Немирів – Могилів-Подільський, Вінницька область.
Робочим проектом передбачено влаштування нового мосту з використанням існуючих паль з основними параметрами:
– збірно-монолітна прогонова будова за схемою 3х8,8 м;
– проміжні опори – стоякові залізобетонні на пальовому фундаменті;
– стояни – пальові обсипні;
– загальна довжина мосту – 27,2 м;
– конструкції мосту розраховані на наступні навантаження: власна вага конструкцій, тиск ґрунту насипу, тимчасові від рухомого складу – А11 та НК-80, тимчасові від пішоходів (як вертикальне рівномірно розподілене 0,4 т/м2), вітрові, температурні кліматичні.
У поздовжньому профілі міст розташовано на прямій ділянці похилом 10‰ зі зменшенням висотних відміток від початку до кінця мосту. В плані міст розташовано на прямій.
Враховуючи завдання на проектування, а також вимоги Змін №1 і №2 ДБН В.2.3-4:2015 в частині назначення габариту, робочим проектом необхідно передбачити:
1) влаштування проїзної частини загальною шириною 9,0 м, складеної з двох смуг, шириною кожна по 4,0 м, з урахуванням розширення для кожної смуги руху на 0,50 м на увігнутій вертикальній кривій поздовжнього профілю з алгебраїчною різницею зустрічних похилів понад 60 ‰, згідно п. 5.1.18 ДБН В.2.3-4:2015 та смуг безпеки з кожного боку по 0,5 м;
2) влаштування з кожного боку службових проходів, шириною 0,75 м.
Розрахунковий строк експлуатації відповідно до ДБН В.1.2-14:2018 та ДБН В.2.3-22:2009 становить 80 років.
Міст загальною довжиною 27,2 м. Схема мосту – 3х8,8 м, температурно-нерозрізна. Габарит споруди Г9,0+2х0,75 м. Прогонова будова мосту складається з трапецієподібних балок довжиною 8,8 м, висотою 0,6 м. У поперечному перерізі мосту встановлено 10 балок з відстанями в осях 1,1 м. Крайні опори – пальові двохрядні (з використанням одного ряду існуючих паль) обсипні залізобетонні. Проміжні опори пальові трирядні (з використанням одного ряду існуючих паль) залізобетонні. Опорні частини гумово-металеві.
