ПП "НВФ "Мостопроект"
Естетика надійності
+38 044 450 06 07 | +38 044 423 83 22
Фізична адреса: м. Київ, вул Осіння, 33 секція 5, оф. 492 Юридична адреса: 04208 м. Київ, пр-т Рад. України, б. 7, кв. 33

Будівництво мосту через р.Желонь, Житомирська область

Будівництво мосту через р.Желонь на автомобільній дорозі Р-28 Виступовичі (на Мозир) – Житомир (через Овруч) на км 4+408, Житомирська область

Технічні параметри існуючого мосту:

  • довжина моста –  80,07 м;
  • габарит по ширині Г – 6,20 м з двома тротуарами по 0,55 м;
  • поздовжня схема моста 7*11,36 м;
  • статична схема – розрізна балочна;
  • повна довжина прогону – 11,36 м;
  • прогонова будова – збірно-блочна із 9 діафрагмових залізобетонних попередньо напружених балок;
  • опори безростверкові залізобетонні на забивних залізобетонних палях перерізом 300×350 мм одно та дворядні;
  • кут перетину ріки – 90°;
  • розрахункові навантаження на міст НГ-60, Н-13 + натовп на тротуарах.

Відновлена споруда матиме такі характеристики:

  • довжина мосту – 79,0 м;
  • схема мосту – 17,5+2х21,0+17,5м балочна, температурно-нерозрізна;
  • габарит проїзду Г-9,5 м + службовий прохід 2х0,75 м;
  • розрахункове тимчасове навантаження А-15, НК-100.

Основні конструктивні рішення:

Фундаменти опор запроектовано на забивних палях. Крайні опори монолітні залізобетонні. Проміжні опори двостоякові з монолітним ригелем.

Прогонова будова – балочна, температурно–нерозрізна, збірно-монолітна, за  схемою 17,5+2*21,0+17,5 м із І-подібних балок. Балки – попередньо напружені, залізобетонні. Розрахункова  статична схема представлена розрізною схемою мосту, об’єднану над проміжними опорами в температурно-нерозрізну.

Конструкція мостового полотна: в межах габариту проїзду укладається асфальтобетонне покриття, яке відокремлюється від накладних монолітних тротуарів бортовим каменем. Водовідвід здійснюється через водовідвідні трубки у колектор з підключенням до очисної споруди. Проїзна частина відокремлюється оцинкованим огородженням бар’єрного типу. На тротуарах з боку фасаду передбачено металеве оцинковане стоякове перильне огородження.

Розроблений проект фахівцями нашої компанії:

 

Проект розроблено у 2016 р. із врахуванням вимог основних нормативних документів:

ДБН А.3.1-5-2009 Організація будівельного виробництва
ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення
ДБН В.1.1-12:2014 Будівництво у сейсмічних районах України
ДБН В.1.2-15:2009 Мости та труби. Навантаження і впливи
ДБН В.2.1-10-2009 Основи та фундаменти споруд (зі змінами)
ДБН В.2.3-4:2015 Споруди транспорту. Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво
ДБН В.2.3-6:2009 Мости та труби. Обстеження та випробування
ДБН В.2.3-14:2006 Споруди транспорту. Мости та труби. Правила проектування. Глава 3 “Бетонні і залізобетонні конструкції”
ДБН В.2.3-20-2008 Споруди транспорту. Мости та труби. Виконання та приймання робіт.
ДБН В.2.3-22:2009 Споруди транспорту. Мости та труби. Основні вимоги проектування
ДСТУ Б В.2.3-11-2004 Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови.
ДСТУ Б В.2.3-12-2004 Огородження дорожнє бар’єрного типу. Загальні технічні умови.